1 Şubat 2008 Cuma

ATLAR......................

Ne kadar güzeller değil mi? Tuğçenin küçüklükten beri en büyük hayali bir atının olması.Atları öyle çok seviyorki.Karşısına kim çıkarsa dedesi, babaannesi,bizler vs herkesten ona at almalarını istiyor.Ne açıklama yaparsak yapalım kesinlikle kabul etmiyor.Ve bir gün mutlaka büyüyünce bahçeli bir ev alacağını ve orda bütün hayvanları besleyeceğini hayal ediyor.Hepimizin mutlaka böyle güzel mutluluk veren hayalleri vardır değil mi?.Asıl mutluluk sağlık ve sıhatle sevdiklerinle beraber gelir.

Hepinize sağlık ve sıhatle dolu hayalerinizi yaşayabileceğiniz iyi haftasonları diliyoruz. Mutluluk gönlünüzce olsun...:))

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Ya ben Tuğçe'nin kopyası gibiyim galiba.Bende atları ve özellikle köpekleri severim ama büyüyünce aynı hayalim var bütün hayvanları beslemek.Biz büyüyünce İnşallah tanışıp(Tuğçe) birlikte böyle yer kursak:DNe güzel olur.Bende Tuğçe gibi at istiyorum hatta bazen ağlıyorum.Ben atlar için çıldırıyorum.Tuğçe'yi gerçekten tanımak isterdim ama olmaz.Neyse benim gibi birisini görünce çok sevindim.Tuğçe'yi şimdiden sevdim.Atlar benim hayatım.Benbim kendi sözüm var Ata binmeye izin ver attan düşmeye asla!Benim ailemin ata götürme vakti olmuyor.Bende ata binmek istiyorum çıldırıyorum odamda.Tuğçeyle tanışmak isterim hoşçakalın.Lütfen cevap yazın:)